www.ser.de www.ser.at www.ser.ch www.ser-solutions.com www.ser-solutions.fr www.ser-solutions.ru www.ser-solutions.pl www.ser-solutions.es www.ser-solutions.pt www.ser-solutions.com.tr www.ser-solutions.nl www.ser-solutions.cn www.ser.ae

Deskundige SERvice, rechtstreeks van de leverancier

SER hecht grote waarde aan betrouwbare samenwerking en levert oplossingen voor de complete realisatie van projecten, van het beheer van softwarelicenties en de levering van services tot en met het optreden als hoofdaannemer. Wanneer het gaat om een succesvolle introductie van complexe softwareoplossingen, is het essentieel dat de verantwoordelijkheden en de vaste aanspreekpunten duidelijk worden vastgelegd. Met ons uitgebreide serviceaanbod zorgen we dat Doxis4-oplossingen altijd optimaal in uw organisatie en uw IT-landschap worden geïntegreerd, inclusief langdurige support.

Overzicht van services

  • De grootste en efficiëntste Professional Service in de Duitstalige wereld - altijd dichtbij de klant
  • Een breed assortiment trainingscursussen op drie locaties in Duitsland
  • Meerdere supportpakketten beschikbaar, inclusief 24/7-support en onderhoud

Maak efficiënter gebruik van uw SER-oplossingen

Maak optimaal gebruik van alle functies en voordelen van Doxis4 iECM Suite. Deze software biedt zeer uitgebreide functionaliteit voor het optimaal beheren van uw documenten en uw documentintensieve bedrijfsprocessen. Bij SERacademy leert u hoe u het maximale rendement uit uw Doxis4-software haalt. Power users, beheerders en ontwikkelaars volgen aan onze instituten in Bonn, Berlijn, Stuttgart en Wenen hoogwaardige trainingen en vervolgopleidingen, verzorgd door de ervaren en competente staf van SERacademy.

Meer informatie over SERacademy

PS: succesvolle ECM-projecten

Bij SER staat PS niet voor Post Scriptum, maar voor Professional Service. We beschikken over een aantal unieke voordelen binnen de Duitstalige ECM-sector, waaronder de regionale aanwezigheid van SER Professional Service op 12 locaties in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Op basis van de expertise die we hebben opgebouwd tijdens onze 30-jarige ervaring met ECM, kunnen we vanuit één centrale bron alle benodigde diensten leveren: van organisatorisch en technologisch ontwerp, implementatie en doorontwikkeling tot en met support en onderhoud. In nauwe samenwerking met de klant zorgt Professional Service voor optimale integratie en effectief gebruik van de ECM-technologie met Doxis4. De resulterende economische voordelen en effectieve procesoptimalisaties verschaffen de klant een duidelijke voorsprong op de concurrentie.

Meer informatie over Professional Service

SERviceDesk

De waardevastheid van uw investeringen is gewaarborgd doordat SER zich ook op lange termijn committeert aan onderhoud. U behaalt direct voordeel doordat de SER-oplossingen voortdurend worden aangepast aan veranderingen op de markt en in de technologie. SER levert een aantal verschillende onderhoudspakketten. Naast het standaardpakket met SERviceDesk-support tijdens kantooruren, zijn er ook extra services leverbaar zoals systeembeheer, systeemondersteuning en de 24/7-premiumservice. Onder het systeembeheer vallen onder meer proactieve systeemmonitoring en eerstelijnssupport. De 24/7-premiumservice omvat de diensten van een speciaal supportteam van gecertificeerde SER-experts (365 dagen per jaar beschikbaar) plus een uitgebreid servicepakket voor systeemonderhoud.

Contact